Muş'ta soğukta çalışan işçilerin mücadelesi
Muş'ta soğukta çalışan işçilerin mücadelesi
DOĞU Anadolu Bölgesi'nde özellikle dışarıda çalışmak zorunda kalan elektrik, telefon, su ve karla mücadele ekipleri, Sibirya soğukları yüzünden zor anlar yaşıyor.
ÇALIŞMALAR KIŞ BOYU DEVAM EDECEK
VEDAŞ Muş İl Müdürü Eşref Şentürk de, "Çalışmaları kısa sürede bitirmek zorundayız. İşçiler bir taraftan işlerini yaparken, bir taraftan da yaktıkları ateşte ısınmaya çalışıyor. Havalar çok soğuk ama çalışmalarımız kış boyu devam edecek. Şehrin tüm elektrik hattı yeraltına indirildiğinde görüntü kirliliği de ortada kalmış olacak" dedi.