Şırnak Belediyesi çalışmalarını sürdürüyor
Şırnak Belediyesi çalışmalarını sürdürüyor
Şırnak Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte çalışmalarını da hızlandırdı. Belediye başkanı ve çok sayıda meclis üyesinin tutuklu olmasına rağmen, çalışmalarını aksatmayan Şırnak Belediyesi, yeni dönemde birçok projeyi halkın hizmetine sunmaya hazırlanıyor.
Saltan, Ankara'da düzenlenen törenle Şırnak Belediyesi'nin 27 Milyon Evroluk dev projesine imzalar atıldığını belirterek, şunları dile getirdi: "Şırnak Belediyesi'ni temsilen katıldım. Çevre ve Şehircilik Bakan Yardımcısı Muhammed Balta ve AB Komisyonu Türkiye Delegasyonu Başkan Yardımcısı Bela Szombati'nin yaptığı konuşmaların ardından imza törenine geçildi. Şırnak Belediyesi ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığı arasında yapılan mutabakat Bakanlık adına Müsteşar Yardımcısı Dr. Murat Zorluoğlu tarafından imzalandı. Atıksu Arıtma Tesisi Projesi şehrin alt kısmında bulunan 430 m2'lik alanda yapılması planlanılıyor. Şırnak merkez Yenimahallesi sınırları dâhilinde Şırnak Cizre ve Uludere Caddesi kavşak kısmı üzerinde 3500 m2'lik alanda 1 adet dinlenme parkı yapılacaktır. Park içerisinde 1 adet çocuk parkı, 2 adet jimnastik alanı, 4 adet kamelya, 9 adet pergole, 40 adet oturma bankı, 1 adet süs havuzu ve bir adet büfe ile halkımızın en iyi şekilde yararlanabileceği bir park yapılacaktır."
Kentin bir diğer önemli sıkıntısından olan Cizre Caddesi'nin yapımına da değinen Saltan, "2 Mayıs'ta ihalesi yapılan Cizre Caddesi'ni belediyemizin imkanları ile halkımızın hizmetine sunacağız. Yine halkımız arasında büyük sıkıntılara gebe olan Cizre Caddesi'nin yeniden düzenleme çalışmaları kapsamında altyapı çalışmalarımıza bugün itibari ile start verilecektir. Belediyemiz altyapı çalışmalarını bitirdikten hemen sonra müteahhit firma tarafından yolun yapımına başlanılacaktır. Yol düzenlemesi 3 kattan oluşacak. Toplam 16 santimetrelik beton asfalt kullanılacaktır. Mevcut durumda bulunan elverişsiz kaldırımlar sökülerek, yeniden inşa edilecektir. Yetersiz olan yağmur suyu hatları yeniden yapılarak yolun taşkın sulardan bozulmasının önüne geçilecektir. Yolun bitmesi ile birlikte halkın hizmetine sunulacaktır" diye konuştu. DİHA