YÜKSEKOVA GÜNCEL- HABER MERKEZİ
Yüksekova İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü Daire Başkanlığı görevine atanan Yüksekova Kaymakamı Mustafa Akın onuruna veda yemeği programı organize etti.
Düzenlenen programda; Yüksekova İlçe Emniyet Müdürü Mustafa Erdoğan, Garnizon Komutanı Piyade Albay Uğur Öz, Esendere Belde Belediye Başkanı Dırbaz Büyüksu, AK Parti İlçe Başkanı Burhan Yaşar, MHP Yüksekova İlçe Başkanı Yıldırım Öztepe, BBP Yüksekova İlçe Başkanı Fırat Açıkel, CHP İlçe Başkanı Selim Genç, Yüksekova İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Çetin, Yüksekova Gençlik ve Spor İlçe Müdürü İlhan Yılmaz ve Yüksekova Ziraat Odası Başkanı Perviz Geçirgen, Yüksekova Kaymakamlığı Yazı İşleri Müdürü Mehmet Akif Arslan, Yüksekova Kızılay İlçe Müdürü Yılmaz Göksal, Yüksekova İlçe Tarım ve Orman Müdürü Murat İnan, Yüksekova Halk Kütüphanesi Müdürü Ziya Kızılboğa, Yüksekova İlçe Özel İdare Müdürü Medeni Eskici, Yüksekova İlçe Özel İdare Şantiye Şefi Hasan Yılan, Yüksekova VEDAŞ Müdürü Nihat Taş, Yüksekova Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Emir Özdil, Yüksekova İlçe Müftülüğü Şube Müdürü Kazım Şin ile Yüksekova İlçe Milli Eğitim Şube müdürleri İskender Akdoğan, Cumali Kaya ve Adem Özmen de yer aldı.

"Yüksekova Hayatımda Çok Özel Bir Yere Sahip"
Programda konuşan Kaymakam Mustafa Akın, Yüksekova’nın hayatında çok özel bir yere sahip olduğunu vurguladı. Görev yaptığı süre boyunca ilçede güzel günler geçirdiğini ve unutamayacağı hatıralar biriktirdiğini ifade eden Akın, şunları kaydetti:

“Yüksekova benim hayatımda çok özel bir yere sahip. Bazen kuru bir dudak bir damla suya hasret kalmazmış, o bir damla su da kurumuş bir dudağa hasret kalırmış. Yüksekova da benim kurumuş dudağıma şifa olarak geldi. İnşallah bu şifa benim hayatım boyunca hem meslek hayatımda hem de özel hayatımda taşıyacağım bir deva olarak kalır. Bu programa katılan herkese çok teşekkür ediyorum.”

"Eğitim Camiasından Teşekkür"
İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Çetin ise Kaymakam Akın’ın yeni görevine atanması nedeniyle hem sevinç hem de hüzün yaşadıklarını belirtti. Akın’ın görev süresi boyunca eğitim camiasına önemli destekler sunduğunu dile getiren Çetin, “Okullarımıza göstermiş olduğunuz yakın ilgi, öğrencilerimizin geleceğine yönelik hassasiyetiniz ve öğretmenlerimize duyduğunuz güven için her zaman minnettar olacağız.” dedi.

Konuşmaların ardından İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Çetin tarafından, Kaymakam Mustafa Akın’a ilçedeki kadınlar tarafından dokunan el işlemeli kilim hediye edildi.
Program, katılımcıların hatıra fotoğrafı çektirmesinin ardından sona erdi.














