Eski OHAL Valisi Kozakçıoğlu intihar etti

Eski OHAL Valisi Hayri Kozakçıoğlu'nun kendisine ait silahla intihar ettiği öğrenildi.

Eski OHAL Valisi Kozakçıoğlu intihar etti
 Eski OHAL Valisi Hayri Kozakçıoğlu'nun, İstanbul Sarıyer'deki evinde intihar ettiği öğrenildi. İlk bilgilere göre, Kozakçıoğlu'nun kendisine ait silahla kalbine ateş ederek yaşamına son verdiği bildirildi. diha

Güncelleme Tarihi: 23 Mayıs 2013, 11:35
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER