Özgen: Cezaevinde 115 KESK’li bulunuyor

KESK Genel Başkanı Lami Özgen, DHKP-C operasyonu adı altında KESK’lilerin tutuklanmasına tepki göstererek, “59 arkadaşımız şuan tutuklu. Daha öncekilerle birlikte şuan cezaevinde 115 KESK’li bulunuyor. Darbe döneminde bile bu kadar sendikacı tutuklanmamıştır. AKP darbe dönemini aratmayan uygulamalara imza atıyor” dedi.

Özgen: Cezaevinde 115 KESK’li bulunuyor
 KESK, DHKP-C operasyonu adı altında KESK ve bileşenlerine yönelik yapılan operasyonlar ve tutuklanmalara ilişkin Sakarya Meydanı’nda basın açıklaması yaptı. Açıklamaya KESK Genel Başkanı Lami Özgen, KESK Genel Sekreteri İsmail Hakkı Tombul, BES Genel Başkanı Ahmet Kesik, EMEP Genel Başkan Yardımcısı Fevzi Ayber ve çok sayıda emekçi ile kurum temsilcisi katıldı. Açıklamada, “Sendikal faaliyetlerimiz yargılanamaz arkadaşlarımız serbest bırakılsın” pankartı açılırken sık sık “KESK’li tutsaklar onurumuzdur”, “AKP’ye teslim olmayacağız” sloganları atıldı. Sloganların ardından açıklama yapan KESK Genel Başkanı Lami Özgen, son dönemlerde KESK’e yapılan operasyon ve tutuklamalara dikkat çekerek, “Bu kapsamda, KESK’in emek ve demokrasi mücadelesini engellemeye yönelik operasyonların rutinleştiği tüm kamuoyunca bilinmektedir” dedi. 

Türkiye’de Kürtlerin, sosyalistlerin ve emekçilerin uyduruk operasyonlarla gözaltına aldığını söyleyen Özgen, yandaş medyanın ise kara propaganda yaptığını kaydetti. Eski anlayışın devam ettiğine dikkat çeken Özgen, “59 arkadaşımız şuan tutuklu. Daha öncekilerle birlikte şuan cezaevinde 115 KESK’li bulunuyor. Darbe döneminde bile bu kadar sendikacı tutuklanmamıştır. AKP darbe dönemini aratmayan uygulamalara imza atıyor” diye konuştu. Özgen, tutuklanan sendikacıların kendilerine güç katacaklarını belirterek, KESK’in mücadelesine devam edeceğini vurguladı. DİHA

Güncelleme Tarihi: 23 Şubat 2013, 16:56
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER