Türkiye Kamu Denetçiliği Kurumu ve Kamu Hastaneleri Birliği tarafından hazırlanan afişte, Kürtçe alfabesinde yer alan ve devlet tarafından yasaklanan "x,w ve q" harflerinin kullanılması dikkat çekti. Hazırlanan Kürtçe afişte, "Dewleta me be xwe bawer e ü jibo venerina gel amede ye.Ji bo xizmeta gelem periya bı standarten Evropaye (Devletimiz kendisine güveniyor ve kendisini milletin denetimine sunuyor. Hizmetimiz Avrupa standartlarına uygundur) " ifadelerine yer verildi.
'Her dilden afiş asılmalı'
Kürt yurttaşların yoğunlukla geldiği Adana Devlet Hastanesi'nin vezne girişine yazılan afişler, yurttaşların dikkatini çekti. Afişi inceleyen bir yurttaş, hastanelerde her dilde yazıların yazılmasının doğru olduğunu belirterek, "Yabancı dil yazılıyorsa bizim vatandaşlarımızın dilleri de yazılmalıdır" dedi. DİHA
Güncelleme Tarihi: 23 Mayıs 2013, 13:40
SIRADAKİ HABER