Bismil Belediye Başkanı trafik kazası geçirdi
BDP'li Bismil Belediye Başkanı Cemile Eminoğlu trafik kazası geçirdi. Kaza sonrası Eminoğlu hafif yaralanırken, araç şoförü Mustafa Saruhanoğlu'nun durumun ağır olduğu kaydedildi.
Bu sabah saatlerinde Diyarbakır'dan Bismil iskametine doğru giden BDP'li Bismil Belediye Başkanı Cemile Eminoğlu, Diyarbakır Batman karayolu üzerinde bulunan Üçtepe köyü mevkiinde geçirdiği trafik kazası sonucu yaralandı. Diyarbakır Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Eminoğlu'nun durumun iyi olduğu öğrenilirken, makam aracı şoförü Mustafa Saruhanoğlu'nun durumun ağır olduğu ve Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edilerek tedavi altına alındığı bildirildi. DİHA
Güncelleme Tarihi: 06 Mayıs 2013, 11:15
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER