Cemile Eminoğlu görevine başladı

Geçirdiği trafik kazası sonucu yaralanan BDP'li Bismil Belediye Başkanı Cemile Eminoğlu görevine başladı.

Cemile Eminoğlu görevine başladı
 Diyarbakır'dan Bismil'e gelirken, 6 Mayıs'ta geçirdiği trafik kazası sonucu yaralanan ve tedavisine evinde devam edilen Bismil Belediye Başkanı Cemile Eminoğlu, görevine başladı. Eminoğlu'nu makamında ziyaret eden BDP Bismil İlçe eş başkanları Tufan Tunç ve Gurbet Yalçınkaya ile İl Genel Meclis üyelerinin yanı sıra çok sayıda yurttaş, geçmiş olsun dileklerinde bulundu. Ziyarette konuşan Eminoğlu, sağlık durumunun iyi olduğunu; ancak ayak bileğindeki çatlaktan dolayı uzun bir süre yürüyemeyeceğini belirtti. DİHA

Güncelleme Tarihi: 24 Mayıs 2013, 11:40
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER