Polis Diyadin'i gözetliyor!
Diyadin İlçe Emniyet Müdürlüğü'nün, ilçeye mobese kameralar takması yurttaşların tepkisine neden oldu.
Diyadin'de İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından ilçenin geneline mobese kameralar takıldı. Mal Meydanı'ndan başlayarak, ilçe girişinde bulunan Hükümet Konağı'na kadar mobese kameralarının takılması ilçedeki yurttaşların tepkisine neden oldu. Bazı yurttaşlar, kameraların yolun ortasına dikilmesine tepki gösterek, direklerin kazalara neden olacağını belirtirken, polisler ise yurttaşlara, "Mobeseleri sizler için dikiyoruz, uzaklaşın buradan" diye yanıt verdi. DİHA
Güncelleme Tarihi: 04 Mayıs 2013, 12:08
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER